czwartek, 16 maja 2013

'Moja playlista osobista'

1. 'Moja lista osobista' - czyli część soundtracku, który aktualnie towarzyszy mi w czasie biegania :)


Calvin Harris ft. Ellie Goulding - I need your love

Calvin Harris - Feel so close

Beenie Man - Gimmie gimme gimme

Basshunter - Now you're gone

Kele - Tenderoni

Zdecydowanie są to kawałki energiczne, szybkie, klubowe (?). Dobrze mi się przy tym biega, ta muzyka mnie napędza. Oczywiście jest to uszczuplona wersja mojej playlisty, bo wymieniać bym mogła w nieskończoność! Muzyka jest zdecydowanie moim uzależnieniem i nigdzie się bez słuchawek nie ruszam. W domu już mnie długi czas straszą, że niedługo ogłuchnę ;))

A teraz się pochwalę. Rano waga wskazała równo o kilogram mniej! Czyli 87,1 kg.  Zaczynam się rozgrzewać i ruszam do boju przeciwko kilogramom. Opowiadam się za stroną fit :)

&

↓↓

Proste, prawda? :))
Więc do roboty dziewczyny, nie dajemy się!

A tego powinnam się nauczyć.

8 komentarzy:

  1. mi tak samo mówią że ogłuchnę od tego słuchania muzyki
    ale uwielbiam to i nie wytrzymam bez długo bez muzyki
    gratuluje schudnięcia , powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki! powodzenia! bede sledzila uwaznie Twoje postepy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kawałki:) Gratuluję straconego klograma;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super motywacja, a kawałki sobie z chęcią przesłucham :). Jakbyś coś miała jeszcze fajnego z muzyki do biegania to daj znać, bo właśnie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, Grubasie :* Szykuj się też na mój powrót na bloga, notencja będzie zapewne jutro :D
    Pozdrawiam, Twój Pan i Władca... dobra, żartowałam ;d LLM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Calvin Harris i Ellie Goulding <3 ale chyba wiesz już, że ich uwielbiam :-) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, gratuluję spadku :) I muzyka faktycznie energiczna :) Może mi się przyda, jak i ja zaczne biegać (tylko kurde kiedy? :D:D)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń